12 Mart 2016 Cumartesi

DUYGUSAL 4 FİLM ÖNERİSİ

shestumblr.blogspot.com


Merhaba :)
Uzun zamandır fazla film izlediğimi fark ettim ve izlediğim bu filmlerden birkaçından bahsedeceğim ...
Bu arada tabiki de Kötü Kedi Şerafettin, Oyuncak Hikayesi falan değil :) Hepimizin sevdiğinden, ağlamaklı.

AYNI YILDIZIN ALTINDA


Burada ki kız yani Hazel, kanser. Bu hastalık sürecinde erkek arkadaşıyla geçen vakti ele alan bir film. Çok duygusal ve ağlayacaksınız, bence.
Ben aşk depresyonundayım, diyorsanız; yanınızda çikolata, elinizde kahve, üzerinizde battaniye, açın izleyin derim :)


İNCİR REÇELİ




Bu filmimizde de yine bir kız hasta. Bu sefer kanser değil, AİDS. En kötüsü de kız, sevgilisinin kollarında ölüyor.
Tabiki de ağlatanlar serisinde.


SENDEN BANA KALAN 




En sevdiğim desem?
Ekin Koç, filmdeki karakterinde, İstanbul'dan bir köye zorunlu olarak yerleşmek durumunda kalıyor.
Olaylar bu köyde gerçekleşiyor.
Başrol kızımız filmin sonunda maalesef ölüyor. Bunu da söyleyerek filmin sürprizini kaçırmış bulunmaktayım, dövebilirsiniz!
Yalnız Ekin Koç'la beraber gerçekten çok iyi oyunculuk sergilemişler.


BEYAZ MELEK


Gerçekten bol bol ağlamak istiyorsanız, kesinlikle bu filmi izleyin. Şiddetle tavsiye ediyorum, izlemezseniz ben döverim!
Şaka şey ettim :)

Kadrosunda gerçekten başarılı oyuncuların bulunduğu bu film, bir huzur evinde çekilmiş. Mahsun Kırmızıgül filmi desem yeter mi?
Hayatınızda en çok ağladığınız filmin bu olacağından eminim. Konusunda aşk pek yok ama aşk filmlerinden daha duygusal ve daha anlamlı.


İzlemediyseniz mümkünse hepsini teker teker izleyin.
Yorumlarınızı bekliyorum ..

TUMBLR: duygusuzevren.tumblr.com


1 yorum: